Żyrardowska Karta Mieszkańca wydawana jest wnioskodawcom na 2 lata z możliwością przedłużenia o kolejne 2 lata. Uprzejmie informujemy zainteresowanych, że w celu wydłużenia ważności posiadanej karty należy złożyć wniosek o jej przedłużenie w wersji papierowej w Urzędzie Miasta lub drogą elektroniczną wraz z wymaganymi załącznikami.

Aby złożyć wniosek online należy poprzez stronę www.karta.zyrardow.pl zalogować się na swoje konto, a następnie z menu wybrać zakładkę „Wniosek o przedłużenie ważności karty”. Do wniosku należy dołączyć załączniki: pierwszą stronę formularza rozliczeniowego PIT za poprzedni rok rozliczeniowy, tj. 2023, wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru oraz zaświadczenie wydane przez spółdzielnie mieszkaniową lub wspólnotę mieszkaniową o niezaleganiu z opłatami za odbiór odpadów komunalnych oraz dostawę wody i odprowadzanie ścieków (w przypadku mieszkańców budynków zarządzanych przez spółdzielnie mieszkaniowe lub wspólnoty mieszkaniowe).

Po złożeniu wniosku karta zostanie automatycznie przedłużona na kolejne 2 lata.

Ważność karty można w każdym momencie sprawdzić logując się na swoje konto na stronie www.karta.zyrardow.pl