Zespół Informacji Publicznej Anonimowych Alkoholików Intergrupa Zachód zaprasza na spotkanie informacyjne dotyczące tego „Kim są, jak powstały i jak mogą pomóc społeczności Grupy Anonimowych Alkoholików zrzeszone we Wspólnocie AA”.

Spotkanie kierowane jest do pracowników Urzędu Miasta i innych instytucji miejskich, którzy w ramach wykonywanych obowiązków mają kontakt z osobami uzależnionymi od alkoholu.

Inicjatywa ma na celu dotarcie z informacją o działalności Grup Anonimowych Alkoholików wszędzie tam gdzie potrzebna i możliwa jest pomoc osobom uzależnionym od alkoholu. W czasie spotkania przybliżone zostaną informacje o Wspólnocie AA oraz o tym jak działa i gdzie kierować ludzi potrzebujących pomocy.

Spotkanie odbędzie się 16 października, o godz. 12.00, w Lokalnym Centrum Integracji Społecznej w CUS przy ulicy Piaskowej 21/23 (wejście od ul. Moniuszki).