-
-
Strona Główna Rada Miasta Prezydent Miasta Urząd Miasta Jednostki Miasta Statut Miasta Inwestycje Kontakt
-
-
Jesteś tutaj: Strona główna / Urząd Miasta / Wydział Organizacyjny /
Wybierz swoją wersję językową
Polski Polski  English English  Deutsch Deutsch
BIPOdwiedź nasz Biuletyn
Informacji Publicznej
- Dziś jest: Środa 7 Grudnia 2016
- Imieniny: Ambrożego, Marcina, Teodora
-Wyszukiwarka
-
 
- Warto zobaczyć -
-
Karta dużej rodziny
Karta Seniora
100 lecie
Inwestorzy
Turyści
Fotogaleria
-
-
-
-
-
park_zieleń
gospodarowanie odpadami
oze
obiekt Flash - resursa
obiekt Flash - resursa
Manufaktura Satyry 2016
resursa_strona
wifi
SIP
indr mazowsze
SM
wi fi
punkty adresowe
-
Zobacz także
O Mieście
Rozwój Miasta
Gospodarka
Informator przedsiębiorcy
Euro - fundusze
Historia
Rewitalizacja
Miejski Konserwator Zabytków
Organizacje Pozarządowe
Zdrowie
Środowisko
Bezpieczeństwo
Komunikacja
Schronisko dla zwierząt
Budowa obwodnicy Żyrardowa
Archiwalna strona Miasta
Honorowi Obywatele Miasta Żyrardowa
Osobistości Żyrardowa
Referat Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
Sonda internetowa
Czy na naszej stronie oczekuje Pan(i) więcej informacji:
oddane głosy: 5931
- Reklama -
-
kino
-
- Licznik odwiedzin -
-
7707492
-
- -
Wydział Organizacyjny

Kontakt:
tel.: (46) 858 15 53
fax: (46) 858 15 11
e-mail:
adres: Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy:

1.zapewnienie obsługi kadrowej, organizacyjnej i administracyjnej oraz sprawy  kancelaryjno - techniczne, administracyjno-gospodarcza obsługa Urzędu a w szczególności:

1)prowadzenie sekretariatu Prezydenta,
2)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie kontaktów z Prezydentem i Zastępcą Prezydenta, bądź kierowanie ich do właściwych Wydziałów,
3)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
4)przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu  kuratora,
5)prowadzenie ewidencji korespondencji,
6)przyjmowanie obwieszczeń komorniczych o licytacji zajętej nieruchomości,
7)prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu,
8)zapewnienie utrzymywania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
9)prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacji budynku Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego,
10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
11)prenumerata czasopism dla potrzeb Urzędu,  
12)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
13)zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
14)prowadzenie księgi inwentarzowej wyposażenia Urzędu,
15)prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta Miasta,
16)opracowywanie projektu budżetu w części dotyczącej Administracji Publicznej,
17)prowadzenie  rejestrów upoważnień i pełnomocnictw,
18)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej oraz majątku Urzędu i majątku gminnych jednostek organizacyjnych,
17)prowadzenie spraw związanych z gospodarką samochodową w Urzędzie,

2.prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu w szczególności :

1)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych (za wyjątkiem placówek oświatowych),
2)organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
3)przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu stosunku pracy,
4)zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
5)przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
6)zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
7)przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
8)ewidencja czasu pracy pracowników,

3.realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu.

4.realizacja zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, wyborami samorządowymi, wyborami do Sejmu i Senatu RP, wyborami do parlamentu Unii Europejskiej oraz ogólnokrajowych referendów:

1)zapewnienie obsługi i techniczno-materialnych warunków pracy obwodowych komisji do spraw referendum oraz obwodowych komisji wyborczych,
2)przygotowanie propozycji: obwodów głosowania, ustalenia granic i numerów obwodów oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych,
3)podawanie do publicznej wiadomości informacji o granicach i numerach obwodów głosowania oraz siedzibach obwodowych komisji wyborczych,  
4)przyjmowanie dokumentów z wyborów od obwodowych komisji wyborczych i obwodowych komisji do spraw referendum,
5)dokonanie zniszczenia przechowywanych dokumentów  z wyborów i referendum w sposób uzgodniony z kierownikiem właściwego archiwum państwowego.

5.realizacja zadań w zakresie  bezpieczeństwa teleinformatycznego:

1)koordynowanie działań Urzędu związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym,
2)administrowanie systemem teleinformatycznym w zakresie oprogramowania systemowego i bezpieczeństwa teleinformatycznego,
3)zapewnienie bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego Urzędu:
   a)ochrona przed szkodliwym oprogramowaniem (wirusy itp.),
   b)system firewall ,
   c)wykonywanie i zabezpieczanie kopii danych,
   d)analiza dzienników bezpieczeństwa teleinformatycznego,
   e)aktualizacja oprogramowania systemowego,
   f)określanie wymagań z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego dla nowych rozwiązań,
   g)testowanie nowych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania systemami teleinformatycznymi,
4)tworzenie użytkowników i nadawanie uprawnień na poziomie użytkownika sieci,
5)pomoc pracownikom Urzędu w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego,
6)prowadzenie prac związanych z zakupem, wdrożeniem, eksploatacją i aktualizacją:
   a)oprogramowania zapewniającego bezpieczeństwo teleinformatyczne,
   b) sprzętu zapewniającego bezpieczeństwo teleinformatyczne,
7)prowadzenie dokumentacji w zakresie:
   a)dziennika bezpieczeństwa teleinformatycznego,
   b)opisu konfiguracji stosowanego oprogramowania i sprzętu służącego do zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego,
   c)instrukcji obsługi stosowanego oprogramowania i sprzętu służącego do zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego,
   d)procedury bezpieczeństwa teleinformatycznego.

6.realizacja zadań w zakresie utrzymania sprzętu i oprogramowania:

1)koordynowanie działań Urzędu w zakresie stosowanych rozwiązań teleinformatycznych.
2)zarządzanie sprzętem teleinformatycznym i oprogramowaniem na nim instalowanym, a w szczególności:
   a)serwerami,
   b)stacjami roboczymi,
   c)urządzeniami peryferyjnymi,
   d)sieciami teleinformatycznymi,
   e)kserokopiarkami,
3)zapewnienie sprawności działania sprzętu teleinformatycznego, a w szczególności:
   a)sieci informatycznych,
   b)sprzętu telekomunikacyjnego,
   c)wewnętrznych serwerów Urzędu,
   d)stacji roboczych,
   e)drukarek,
   f)kserokopiarek,
4)prowadzenie podstawowych prac serwisowych i działań dodatkowych, w tym:
   a)dokonywanie drobnych napraw i modernizacji stacji roboczych, drukarek, i innego sprzętu informatycznego,
   b)konfigurowanie stacji roboczych zgodnie z wnioskami o nadanie uprawnień,
   c)współpraca z firmami serwisowymi, nadzorowanie ich prac serwisowych.
   d)prowadzenie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i rozwojem oprogramowania, a w szczególności: nadawanie uprawnień dostępu do danych i informacji na poziomie użytkownika oprogramowania użytkowego, biurowego itp.,
   e)instalacja oprogramowania użytkowego na serwerach,
   f)instalacja oprogramowania na stacjach roboczych zgodnie z wnioskami o nadanie uprawnień,
   g)współpraca z autorami eksploatowanych systemów, nadzorowanie ich prac konserwacyjno-serwisowych,
   h) zakup, wdrożenie, eksploatacja i aktualizacja informatycznych systemów użytkowych,
   i) testowanie i sprawdzanie nowego oprogramowania oraz rozwiązań teleinformatycznych i funkcjonalności systemów teleinformatycznych,

7.prowadzenie prac związanych z planowaniem rozwoju systemów teleinformatycznych stosowanych w Urzędzie Miasta, a w szczególności

1)wyszukiwanie i sprawdzanie nowych rozwiązań teleinformatycznych,
2)nadzór nad wdrażanym rozwiązaniem teleinformatycznym,
3)przyjmowanie zapotrzebowani od pracowników UM dotyczących sprzętu i oprogramowania dla wydziałów,
4)dokonywanie wstępnych ocen dotyczących zgłoszonych zapotrzebowań,
5)proponowanie technicznych rozwiązań,
6)opracowanie ofert zakupu nowego sprzętu i oprogramowania,
7)przekazywanie projektów (koncepcji) Prezydentowi Miasta.

8.prowadzenie dokumentacji w zakresie:

1)sprawności sprzętu informatycznego,
2)sprawności oprogramowania,
3)przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu teleinformatycznego,
4)opisu konfiguracji stosowanego oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego,
5)instrukcji obsługi stosowanego oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego,
6)prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i jego lokalizacji,
7)prowadzenie ewidencji licencji oprogramowania,
8)rejestru wniosków o nadanie uprawnień w systemach informatycznych,
9)planowanie i realizacja budżetu wydziału w części dotyczącej wydatków na zakup sprzętu, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych

9. współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie:

1)przyjmowanie zgłoszeń o awariach sprzętu i oprogramowania,
2)bieżąca pomoc dotycząca obsługi sprzętu komputerowego, kserokopiarek itp.,
3)prowadzenie indywidualnych szkoleń w zakresie obsługi sprzętu komputerowego,
4)bieżąca pomoc i prowadzenie indywidualnych szkoleń w zakresie obsługi oprogramowania systemowego, biurowego itp.,
5)informowanie o wprowadzonych zmianach w systemach i oprogramowaniu,

10.gospodarowanie i dysponowanie sprzętem komputerowym, tj.:

1)dokonywanie zakupu sprzętu komputerowego, teletransmisyjnego, kserograficznego oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych,
2)wyposażenie biur w komputery drukarki i inny sprzęt komputerowy,
3)wnioskowanie o likwidację wyeksploatowanego i niesprawnego sprzętu komputerowego,
4)realizacja prac związanych z utylizacją sprzętu teleinformatycznego i kserokopiarek,

11.współpraca z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zapewnienia ochrony systemów i sieci teleinformatycznych , w których są wytwarzane , przetwarzane i przechowywane lub przekazywane informacje niejawne,

12.udział w rozwoju elektronicznej administracji poprzez uczestniczenie /wdrażanie projektów realizowanych przez inne jednostki administracji publicznej,

13.realizacja zadań z zakresu utrzymania publicznej sieci dostępowej dla mieszkańców (Hot-pot):

1)monitoring i diagnostyka działania Hot-spotów,
2)dokonywanie drobnych napraw niewymagających wizyty serwisowej,
3)współpraca z firmą serwisową, nadzorowanie ich prac konserwacyjno-serwisowych.

14.obsługa Biuletynu Informacji Publicznej,

15.prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych,

16.prowadzenie rejestru gminnych jednostek organizacyjnych,

17.prowadzenie spraw związanych z organizacja i przebiegiem praktyk i staży zawodowych w Urzędzie Miasta.

- -
E-URZĄD
Zamówienia publiczne
Sprzedaż nieruchomości
Uchwały Rady Miasta Żyrardowa
Zarządzenia Prezydenta Miasta
Szukamy Pracownika
Informacje o działalności Samorządu
Formularze do pobrania
Dziennik Ustaw / Monitor Polski
Samorządy Mieszkańców

Magnificat Antonio VivaldiegoPrezydent Miasta Żyrardowa Wojciech Jasiński oraz Proboszcz Parafii pw. Wniebowstąpienia Pańskiego w Żyrardowie ks. prałat Stanisław Lech serdecznie zapraszają na koncert w wykonaniu Orkiestry Sinfonia Viva pod dyrekcją Tomasza Radziwonowicza, Chóru Miasta Żyrardowa pod kierunkiem Iwony Bednarskiej oraz żyrardowskich solitów. W programie m.in. Magnificat Antonio Vivaldiego. Koncert organizowany jest na zakończenie obchodów Roku Filipa de Girarda w 100-lecie nadania Miastu Żyrardów praw miejskich. Zapraszamy w niedzielę, 11grudnia, o godz.19:00, do kościoła pw. Wniebowstąpienia Pańskiego w Żyrardowie, przy ul. Żeromskiego 7.

Resursa
Centrum Kultury w Żyrardowie
Muzeum Mazowsza Zachodniego
Miejska Biblioteka Publiczna
Pozostałe placówki kulturalne
Europejskie Integracje Muzyczne
Europejskie Dni Dziedzictwa
Artyści i zespoły

Mikołajkowe pływanie„Aqua Żyrardów” oraz Stowarzyszenie Pływaków i Ratowników zapraszają na Finał Żyrardowskiej Ligi Pływackiej - otwarte zawody pływackie „Mikołajkowe Pływanie”. Zawody odbędą się 10 grudnia na Pływalni Aqua Żyrardów. Start o godzinie 9.15. Planowane zakończenie zawodów o godzinie 13.00. Zapraszamy!

INDYWIDUALNE MISTRZOSTWA MAZOWSZA W SPORTOWYM RATOWNICTWIE WODNYM ŻYRARDÓW 201626 listopada, na Pływalni AQUA Żyrardów odbyły się Mistrzostwa Mazowsza w Sportowym Ratownictwie Wodnym pod patronatem Prezydenta Miasta Żyrardowa Wojciecha Jasińskiego. Jednym z celów zawodów było wyłonienie KADRY województwa mazowieckiego na Zimowe Mistrzostwa Polski, które odbędą się w Szczecinie w dnia 9-11 grudnia. Do rywalizacji przystąpiły zespoły z Ostrołęki, Sochaczewa, Białobrzegów i Żyrardowa.

Żyrardowska Halowa Liga Piłki NożnejSpółka AQUA Żyrardów zaprasza do udziału w rozgrywkach Żyrardowskiej Halowej Ligi Piłki Nożnej. Jest to największe sportowe wydarzenie organizowane dla mieszkańców miasta w okresie zimowym. Rozgrywki trwać będą od 27 listopada do końca stycznia, składają się z rywalizacji w 2-3 ligach.

Koszykówka
Piłka nożna
Siatkówka
Inne sporty
Kompleks sportowo-rekreacyjny AQUA
Miejska Międzyszkolna Olimpiada Sportowa

Uniwersytet Trzeciego Wieku zapraszaUniwersytet Trzeciego Wieku w Żyrardowie

Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego
Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego

Placówki Oświatowe
Reorganizacja sieci szkół
Realizacja zadań oświatowych
Rekrutacja do gminnych placówek oświatowych na rok szkolny 2016/2017
Nabór na wolne stanowiska w placówkach oświatowych na rok szkolny 2015/2016
Informacja o pomocy materialnej dla uczniów w roku szkolnym 2015/2016
Projekt RPO WM 2016 r. – Miejskie Integracyjne Przedszkole nr 10
- Copyright © Urząd Miasta Żyrardowa powered by netadmin 7.00 -